#navbar #Navbar1 iframe { display:none; visibility:none; } /* http://tambirblog.blogspot.com/ ----------------------------------------------- */ div.navbar { opacity:0.0; display:none; }

Yengemi sonunda siktim

Ben 19 yaşında 1.75 boyunda zayıf bi vücudu olan biriyim .. ismim metin..Amcamla yengem 5 yıl önce evlediler. Cansu yengem şuan 25 yaşında 1.73 boyunda ve 55 kilo civarında kapalı bir bayandır. Yengemle amcam evlendikten sonra dedemlerin yanında kalmaya başladılar. Biz ve dedemler aynı bahçede iki katlı bir evde yaşıyoruz. Yengem bizim
ailemize katıldıktan sonra onunla bayağa bi samimileştik. Mavi gözleri hafif dolgun kalçaları beni benden alıyordu.. zamanla yengeme karşı ilgi duymaya başladım. hep onu sikmek onunla beraber olmayı hayal ederdim. Çektiğim mastürbasyonların tamının başrol oyuncusu Cansu yengemdi.. 
Yengeme nasıl açılacağımı bilmiyordum. Onu deliler gibi istediğimi bi ürlü söyleyemiyordum..((((((( hico.21@hotmail.com diyarbakırdan dul.. evli.. bekar.. genç… yaşlı bayanlar..fark etmez sevişmek isteyenler varsa ekleyin ))))))))artık çektiğim mastürbasyonlar fayda etmiyordu. Ne yapıp edip yengemi sikecektim..bir gün dedemler şehir kalabalığından kurtulup kafa dinlemek için 2 haftalığına köye gittiler… eee bu fırsat kaçmaz dedim ve planlar yapmaya başladım. Yengeme açılmak için daha uygun bir zaman bulamadım.. ilk iki üç gün sürekli olara giderek onun ev işlerine yardım ettim..küçük çocuğuyla ilgileniyordum.. 
Bir gün mutfakta yemek yaparken arkasından ne yaptığını görmek için arkadan dayandım –ne pişiriyorsun dedim.. oda—patates kızartması yapıyrum dedi.. arkadan dayarken sikimde hafiften kalkmaya başladı.. biraz daha dayandım.. tam o sırada kızartma işi bitti. Küçük kuzenin uykudan uyandı ve ağlamaya başladı. Yengemde ona süt vermeye başladı… o muhteşem memeler gözümün önündeydi.. ama ben bi türlü ulaşamıyordum onlara.. kuzenim süt içmeyi red ediyordu.. yengemde—iç yoksa abiye verecem dedi… benim kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu birden..beni yanına çağırdı gidip yengemin yanına oturdum.. ..((((((( hico.21@hotmail.com diyarbakırdan dul.. evli.. bekar.. genç… yaşlı bayanlar..fark etmez sevişmek isteyenler varsa ekleyin ))))))))yengem şaka mıydı gerçek miydi bilmiyorum al abisi canın sütünü sen iç dediği anda hemen memelere atladım … yengen de ne yapıyorsun bırak salak dedi bende hayatta bırakmam düştü bi kere elime deyip yalamaya devam ettim. Baktı olacağı yok bırakta bu çocuğu beşiğe bırakayım bari dedi.. izin verdim .. çocuğu bıraktı gibi arkada dayadım götüne. Elimi memelerine götürüp sıkıyordum.yavaş yavaş inlemeye başladı .. elini arkadan sikime atıyordu.sikim tabiî ki şahlanmıştı.sonra yengemi bir çırpıda soydum. Kulak memesinden yalamaya başladım inlemelerini duymalıydınız harikaydı..sonra boğazına geldim yalıyordum ellerimle bi amını oksuyor bi götünü sıkıyordum.. yavaş yavaş ağılara geldim ve o muhteşem memelerisomurmaya başladım..oradan göbeğine ve daha aşağılara geldim. İşte o harika ötesi amı karşımdaydı.. amını yalamaya başladığımda kendinden geçiyordu resmen. Hadi kocacığım dayanamıyorum lütfen ir artık diyordu. Bende hemen olmaz biraz daha bekele dedim. Ve kendimde soyundum.. amını biraz daha yaladıktan sonra 69 pozisyonuna girdik ve o benim sikimi bende onun amını yalamaya başladık. O şekilde ağzına boşaldım.yengemde boşaldıktan sonra amına girmem için yalvarmaya başladı.artık zamanı gelmişti.ama sikim inmişti yarağımı eliyle ağzına alıp saksoya başladı. Sikim yine taş gibi oldu..
Onu sırt üstü yatırdım bacaklarını omzuma attım ve yarağımı amına yavaş ayavaş sürtmeye başladım.amının suyuyla kayganlaşan yarağımı birden kökledim.birden kısık sesle bir çığlık attı. Sonra hızlı hızlı gidip gelmeye başladım … sen benim kocamsın artık amcan senin kadar sikemiyor..sik dağıt amımı kurban olsun amım sana dedi.. 15 dk kadar siktikten sonra çıkarıp göğüslerine boşaldım.döllerimi elleriyle hapsini ağzına alıp yuttu .. arkadanda istedim ama hiç yapmadığını ve yapmayacağını söylüyor… birgün götünüde sikeceğim benim biricik yengem benim…