#navbar #Navbar1 iframe { display:none; visibility:none; } /* http://tambirblog.blogspot.com/ ----------------------------------------------- */ div.navbar { opacity:0.0; display:none; }

Balık etli sekreteri siktim

tekstil firmasinda calisan biriyim sirketin sekreteri serap ile uzun zamandir birbirimizi goz goze beceriyorduk bir gun cati katindaki dosyalari inceliyecekmis yardim talebini seve sewe kabul ettim once sadece isini yapiyordu ben bahaneyle arkadan surtundum donup gozlerime bakti ses seda yoktu bende sessizlikten guc alarak sarildim arkadan ensesindeydim serap in ellerim ile goguslerini iyice yumsattim sonra alta indim bol kisa eteginden daldim sulanmisti bana dogru dondu iyice islattim sonra diz cokup agzina aldi
unutmmustuk butun sirketi aklima geldi ve cati katini kilitledim kaldigimiz yerden daha atesli devam etmeye basladim masaya oturtup bacaklarini ayirdim sipir sipirdi yaladikca dahada islaniy0rdu kaldirdim masadan kendim yattim ve uzerime cikti sanki ata biniyordu ara sira yavaslayip goguslerini agzima surtuyordu derken bosaldim ama hala serttim masadan inip domalttim ve arkadan zorlansada aldi yavas yavas gitgeller yaparken ciktim icinden ve tekrar amini yalamaya basladimezilip buzuluyor inliyordu alta gecirdim bu sefer mevzuyu yaglanmis gibi aldi icine sicacikti ici alev gibi yaniyordu bu sekilde 2.5 saat gecmis kendimize geldigimizde mesai bitmek uzereydi asagi indik ve cikista beraber gittik evine onuda sonra paylasirimmm byyyyy fermon