#navbar #Navbar1 iframe { display:none; visibility:none; } /* http://tambirblog.blogspot.com/ ----------------------------------------------- */ div.navbar { opacity:0.0; display:none; }

Baldız baldan tatlıdır

Meraba hikaye 18 okuyucuları yyaşım 33 baldız ise 26 yaşında bundan üç önce eşim ramazan bayramı dolasıyla memlekete gitti ben yalnız kaldım.Baldız bizden iki sokak arkada oturuyolar ben gündüz çalışıyorum bacanak işinin gereği vardiyalı çalışır bayramın ikinci günü akşam 17 . 20 gibi eve geldim bişeyler atıştırdıktan sonra tv izliyordum.
Kapı çaldı baktım gelen baldızdı kendi evinde kurabiye yapmış banada getirdi. Bacanak nerde diye sordum işde dedi çocukları yoktu 10 ay önce evlendiler. Çay yapda biraz laflarız dedim oda gitti çayları yaptı getirdi. Muhabbed falan derken saat 22 00 falan olmuştu geç oldu ben gideyim dedi tam kalkarken bacanak onu aradı ve işde sabahlayacağını söyledi baldızda öff yaa dedi işim vardı senle deyince bende hemen jeton düştü telefonu kapaltınca gitme otur drdim bak bacanak sabahlayacakmış dedim.oda oturdu. Başladık muhabbete ben bisigara yaktım baldızada verdim. Karşılıklı laflarken
Ee anlat nası gidiyo evlilik dedim duraklad ve eh nası gitsin dedi bi problemmi var dedim. Oda bana ablam sana söylemedimi diye bende yoo dedim.bende ne o diye sordum.bana utanıyorum dedi söyle çekinmene gerek yok dedim ofa bana bcanağın onu mutlu edemediğini söyledi. Bende sorun çocukmu dedim hayır dedi ee ozaman dedim hep kendisini düşünüyo beni hiç düşünmüyor dedi. Bende bozma moralini dedim düzelir dedim yok düzelmiyo dedi hemen boşalıyo de dedi.Özledim deyince ben hemen dudaklarınadan öpmeye tabi o dünden razıymış hemen karşılık vrdi bi ondk dudaktan öpüşünce bunun üstünden badisini çıkarttım oda boş durmuyor sikimi okşuyordu aradan beş dk .sonra ikimizde çırılçıplak kaldık göğüsleri muhteşemdii bunu boynundan yalyarak amına indim muhteşem bi amı vardı aamını bi 10.15 dakikadar yaladım bu arada baldız öyl inliyoki r hadi aşkım ye bitir diyodu ben yalarken üç sefer boşaldı. Baldız domalttım ve sarkadan amına yavaş yavaş girdim ağır tempota sikerken birden hızlandım 10 dakika siktikten sonra spermlerimi amının derinliklerine bıraktım. Baldızı sabah 06.00 yakadar dört posta siktim. Artık her fırsatta sikiyorum. Eee baldız baldan tatlıdır. ( Yahya )