#navbar #Navbar1 iframe { display:none; visibility:none; } /* http://tambirblog.blogspot.com/ ----------------------------------------------- */ div.navbar { opacity:0.0; display:none; }

Arkadaşımın Arkadaşı

Benim bi dönem aynı apartmanda oturdugum bi kız arkadaşim war.o calısırken tanistgı bi cocuk wardi.facede knusurlarkn cocugun resmini grdum we arkadasima bana ayarlamasıni istedim ama arkadasim beni kiskandgi icin ayarlamak istemedi .bunun uzerine bn arkadasimin facesinden knusmaya basladim cocukla
numaratkarimızi aldk sohbet etmeye basladik telde msjlastik sonra birbirimizden etkilendigimizi farkettk gorusmeye karar werdik.ewde kimsenin olmadigi gun cagrdim geldi ilk kez ogun yuzyuze gorcektik birbrimizi ilkdefa boyle bisey yasiycaktim.ewe geldginde uzak durdum urktum biraz bna sarilmaya basladi öpustk yataga gectik ilk basta uyum saglayamadik birbirimize zewk almiyodum cok yawas hareket ediyodu ben daha azgn we sert olmasini istiyordum 69pozisyonunda birbirimizi yaladik beni ustnden atti yalama boşalcam yalarsan dedi beni sırt ustu yatirdi memelerimi emmeye başladi sonra bacaklarimi acti arasina girip yalamaya bsladi cok zewkliydi bn inliyodum sonra domaltti got deligimi yaladi parmakladi sırtustu yatrip yatagin ucunda bacaklarimi omuzlarına aldi we arkadan soktu ilk basta yawas yawas git gel yapti sonra hzlandi ben inledikce daha hizli sokuyodu canimın acisiyla we zewk ndeniyle inliyodum ben inldikce oda zewk aliyodu we daha sert dawraniyodu o gotumde gdip gelirkn bi eliylede amimi oksadi ikimizde bosaldik snra o dusa grdi we beni öperek wdalasti smdi sdce ozel gunlerde msj atyruz birbirimze bikerelik bi heycndi